БУЛ КИТЕПТИ ЭМНЕ ҮЧҮН ОКУШУҢУЗ КЕРЕК?
Бул китеп күн сайын адамдар менен иштешип, баарлашкан адамдар үчүн жазылган. Сиз студент, мугалим, жумушчу, а балким ишкер же топ-менежерсиз. Сиз ким болбоңуз, айрым суроолорго күн сайын туш болосуз: Жумушту алмаштырсамбы? Ким менен турмуш курсам? Мен өзүмдү же командамды кантип шыктандыра алам? Жаңы кызматкер алсамбы же системаны өзгөртсөмбү? Канткенде эффективдүү иштей алам? Дагы да жекече суроо: мен өзү эмне каалайм?
БУЛ КИТЕПТЕН ЭМНЕ ТАБАСЫЗ?
Жогорудагы суроолорго жооп табууга же кайсы бир көйгөйдү жөнөкөйлөтүп, туура чечим чыгарууга жардам берет. Китеп кара сөз менен баяндалып, визуалдык шаймандар менен коштолгон.
Сиз презентация даярдашыңыз керектир, а балким оор чечим кабыл алуунун алдында турасыз, же бизнес долбоорду баалоого же жөн гана өзүңүздү жакшыраак таанууга бел байлап жаткан чыгаарсыз. Бул чакан китепте MBA сабактары же башка жерлерде кеңири колдонулган чечим кабыл алуунун эң мыкты элүү модели берилип, сизге жол көрсөтүүчү күчтүү колдонмо боло алат.
БУЛ КИТЕПТИ КАНТИП КОЛДОНУУ КЕРЕК?
Бул жумушчу дептер. Моделдерди көчүрүп алып, аларды толтуруп, ката кетирсеңиз кайра чийип, айтор билимиңизди өркүндөтүп турсаңыз болот. Бул китеп ой-толгоого жем таштайт.